6 תשובות
חחחח זה מה שאני לובשת עכשיו
וואנס שחורות, טייץ שחור קצר וחולצה לבנה אוברסייז
וואנס שחורות, טייץ שחור קצר וחולצה לבנה אוברסייז
הכי נוח הכי פשוט והכי יפה
זה כבר לשיקולך.
אם את רוצה שיהיה לך כמה שפחות חם, שימי קצר.
אם את רוצה שיהיה לך כמה שפחות חם, שימי קצר.
שואל השאלה:
קצר?
קצר?
אנונימית
טייץ, זו האופציה האחרונה שנשארה לך.
טרנינג
באותו הנושא: