5 תשובות
שואל השאלה:
וכמה בערך זה עלה לה?
אנונימית
שואל השאלה:
בטוח יפה? זה לא יותר מידי? וזה לא פדיחה להסתובב ככה ברחוב?
אנונימית
מהה אחותיי לפי התמונה לדעתי יצא לך מהמםם
אני לפחות אהבתי
אבל אם את לא אוהבת, אז כן, כמו שאמרו מעליי, תצבעי לצבע הטבעי שלך
תצבעי לצבע הטבעי שלך
L_E
יש לך עדיין את הקופסא של הצבע או שזרקת אותה?כי ממש אהבתי את הגוון.אם יש לך אז תוכלי לומר לי בבקשה איזה חברה ומה המספר והשם של הצבע?
ואת פשוט יכולה לחמצן את כל השיערשנשאר פשוט בצבע שצבעת...
אנונימית