7 תשובות
כן,בכיתה ח
טטנוס את תצטרכי במקרה ואם תחתכי מחפץ ברזל כלשהו
היה לי ממזמן ולא עשיתי אף חיסון מכיתה ג' ואני עכשיו עולה לכיתה יא" ולא קרה לי כלום וואלה
בכיתה ח
כן בכיתה ח
נופ אסור לי
טטנוס חייב לעשות פעם בכמה שנים כי אם את נחתכת ממשהו זה יכול לגרום לזיהום וזה ממש מסוכן. פפילומה זה יותר אופציונלי אבל לבנות זה די סיכון לא לעשות כי לבנים לפי מה ששמעתי זה רק ווירוס כזה לעומת לבנות שאם להן יהיה את זה, זה יכול להיגרם למוות. (דרך אגב אני לא מומחית אני מתבססת על מה שאמרו לי בכיתה ח)
כן, פפילומה לא הרשו לי את אני לא יודעת מה הסיכונים (: