11 תשובות
אי אפשר :)
החומצה מהקיבה ממיסה את השיניים
העיקר חשוב השיניים אבל כל השאר לא ממש המהלך החכם
שואל השאלה:
אני לא בהתחלה אני כבר עמוק בזה
אנונימית
זה לא הופך את זה לבסדר
שואל השאלה:
טוב סליחה? מה אתנ רוצה שאני אגיד בדיוק
מישהו עם הפרעות אכילה לא באמת אכפת לו מהבריאות שלו
אנונימית
אז למה אכפת לך מהשיניים?
שואל השאלה:
כי זה מכוער שיניים צהובות
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי מהכאבים יש בזה אםעלו סוג של אופוריה שכואב(משהו בכללי ) זה דפוק רצח
אנונימית
אז עדיף להיות לא בריאה העיקר להיות "רזה"
שואל השאלה:
המוח שלי לא עובד נורמלי כל המחשבה שלי נדפקה רצח מההפרעות אכילה האלה וזה לא רק להיות רזה זאת התמכרות פשוט
להרזות אני לא מרזה מזה בכלל אםילו עולה(מהבולימיה רק) למה אני עדיין עושה את סה? האמת שאין לי מושג מה לא בסדר איתי
אנונימית
אני מבינה אותך, גם לי לא אכפת הבריאות.. אבל כן אני מפחדת על השיניים ובגלל זה אני הפסקתי לכסוס ציפורנים כדי שהן יגדלו וככה זה מונע ממני להקיא ואני לא רוצה לרשום פה אבל אני בטוחה שאת מבינה את הכוונה שלי שזה עדין לא ימנע להקיא לגמרי.. וזה שאת לא תצחצחי אחרי הקאה זה עדין לא ימנע נזק, פשוט תנסי לצמצם את ההקאות, כל פעם שאת מרגישה שאת רוצה להקיא או כל פעם אחרי בולמוס או סתם איזה ארוחה שאת מרגישה שאת רוצה להקיא אז תחשבי על השיניים. ותנסי במקום לעשות ספורט.. אני למשל מנסה להתאפק ולהגיד לעצמי שמחר לא יהיה התקף ומחר אני בכלל לא אחשוב על האופציה להקיא כי אני לא אצטרך.. ואם את גם מקיאה רק ממשהו קטן אז תנסי לאכול מאכלים שאת לא תרגישי רע איתם, נגיד פירות וירקות או יש מנה חמה של 80 קל או פריכיות או יוגורט, כל מיני מאכלים שלא תרוצי אחכ להקיא..
אני נורא מבינה אותך. ולא יבינו את זה שהרצון לרזות יותר חזק אצלך מהכל,לא אכפת לך בכלל מהבריאות שלך, כל מה שבראש שלך זה *רזון* האמת שאם זה לא היה הורס שיניים לא הייתי בכלל מנסה להפסיק.. למרות שזה גם לא עוזר לי לרדת.. והצלחתי להפסיק תקופה ואז חזרתי ושוב הפסקתי וחזרתי וככה זה בלופים אבל לפחות אני משתדלת כמה שפחות. אם מזמן הייתי עושה את זה 4 פעמים ביום וכל יום אז עכשיו אני פעם בשבועים ושתביני שזה חתיכת שיפור וגם אם מידי פעם יש ירידות ויוצא מצב שאת חוזרת להקיא בשיא אז לא נורא כי את תמיד יכולה לנסות מחדש שלא להקיא.
תנסי אולי גם לעשות לעצמך סוג של "אתגר" יענו כמה זמן את מצליחה בלי להקיא או בלי בולמוסים וכל מיני.. ואולי ככה תרגישי יותר שליטה על זה. ושוב, במקום תנסי לעשות ספורט או הליכות באמת שזה גם יעשה לך טוב וגם זה לא יזיק לגרון או שיניים. אני מאמינה בך שתצליחי3>