4 תשובות
לכבות אותן שוב, זה לפעמים קורה.
לכבות שוב לפעמים זה לא מתעדכן
שואל השאלה:
עשיתי כמה פעמעם שוב ועדיין יש
אנונימית
אם ענית באנונימי על התשובה אז את יכולה ללחוץ על אפשרות "להתנתק מהמשתמש" נראה לי או שזה רק אם את שואלת השאלה ואז את לא מקבלת התראות.

עריכה- זה קיים גם בתשובות קוראים לזה "ניתוק מהמשתמש".