7 תשובות
כי זה מפחיד
אין ממש סיבה
שואל השאלה:
אתם לא מפחדים ממה שיקרה אחריי המוות? אף אחד לא יודע וזה מפחיד.
אנונימית
אני רק קצת מפחדת מהדרך שבה הוא יקרה
אבל לא צריך לפחד כי זה יגיע מתי שזה יגיע ועד אז צריך לחיות את החיים כמו שצריך
לא, מה יש לי לפחד? אם כבר, מה שמפחיד אותי זה הרעיון של חיי נצח.
לא מפחדת ממש כרגע, אני מאמינה בגלגול נשמות אז אני חושבת שבסופו של דבר כשיגיע הזמן ללכת אני אחזור בגלגול הבא למצב ההתחלה.
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כן