6 תשובות
אני מאמין שכן
אבל אני מקווה שיהיה לה מישהו/י טוב/ה יותר ממני
אבל אני מקווה שיהיה לה מישהו/י טוב/ה יותר ממני
ממש לא
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
כי מישהו כמוני לא מתאים לרמה של הבת שלי
אנונימי
כמוני? למה לא...
וגם פחות ממני או יותר ממני אם טוב לה אז מי אני?
וגם פחות ממני או יותר ממני אם טוב לה אז מי אני?
אם לא אחד כמוני אז אחד כמו מי?
באותו הנושא: