10 תשובות
ז
עדיין לא קרה
מכיתה ד
כיתה ה ומטה.
נראה לי ח-ט כזה
עד שנה שעברה החופש עבר לי די מהר
ז
מה זה תמיד היה ככה אצלי למה שאני אתגעגע למקום הזוועה הזה
אני מכיתה ב' (טוב זה מה שעד עכשו זכור לי)
לא רציתי אף פעם לחזור לבית הספר
אפילו שלכו אותי ללימודים בקיץ
כאילו הורים מה נסגר איתכם???
לא רציתי אף פעם לחזור לבית הספר
אפילו שלכו אותי ללימודים בקיץ
כאילו הורים מה נסגר איתכם???
החופש הגדול הזה..
פשוט לא באלי להתחיל את השנה כיתה יא מלחיצה אותי ממש אני יודעת שאכנס לדיכאון :(
אשמח גם לטיפים בפרטי ממי שעבר אותה
פשוט לא באלי להתחיל את השנה כיתה יא מלחיצה אותי ממש אני יודעת שאכנס לדיכאון :(
אשמח גם לטיפים בפרטי ממי שעבר אותה
באותו הנושא: