7 תשובות
ממש לא פדיחה
לא
תעלי!!
לא פאדיחה
ברור שתעלי
זה אחלה פלטפורמה להראות את הכישרון שלך.
תעשי מה שנראה בענייך טוב אני למשל חשבתי שמשהוא שרציתי מאוד לא טוב וויתרתי ותאמיני לי אני מתחרטת על זה
ובכללי אם את לא בטוחה את יכולה לשאול משהוא
ממש לא פדיחה תעלי בכיף:)
;')