6 תשובות
נחמדה סהכ למה לא
לחלק גדול מהדברים לא,
אז מניח שלא.
אז מניח שלא.
כן!
את גם טיפה מזכירה לי את עצמי :)
את גם טיפה מזכירה לי את עצמי :)
כן וואו את מאוד אקטיבית
אני חושבת שכן נשמעת אחלה בסך הכל חוץ מהכיתה של מסיבות טבע לא מתה על הרעיון אבל בכללי בסופו של דבר אם זה לא ממסטל ותך יותר מדי אז כן בטח למה לא?
בטח את גם עם נזם וראסטות.
בכל אופן לא.
בכל אופן לא.
אנונימי
באותו הנושא: