5 תשובות
סיאס שיחקתי, וולורנט עדיין לא, וריינבואו קניתי אבל עוד לא שיחקתי
שיחקתי פעם ריינבו עכשיו הרבה פחות
ריינבו
סיאס הייתי משחק מרגע שיצא, למרות שבשנתיים האחרונות בכלל לא יצא לי לשחק.
וולורנט אני עדיין משחק פעם בחודש, אבל אני גרוע
וולורנט אני עדיין משחק פעם בחודש, אבל אני גרוע
הרבה