4 תשובות
^כן לפני 5 שנים עשיתי ניתוח להוציא אחת כי היא הגיעה לגודל מטורף, בדרך כלל לא צריך ויש לי אחת שהיא נפוחה כבר 5 שנים ולא יורדת, זה לא משפיע ולא מפריע אין ממה להילחץ.
אנונימי
אה אני יודעת מזה את חייבת לשתות תה עם לימון וגינגר , אל תילחצי , יקח לזה זמן לעבור תוך כמה חודשים תקפידי על לשתות מים ותה עם לימון!!
ויש כאלה בודדים שצריכים לעשות ניתוח להוציא את זה כי זה לא בריא אבל אל תלחצי כי קורה לזה אנשים בודדים
ויש כאלה בודדים שצריכים לעשות ניתוח להוציא את זה כי זה לא בריא אבל אל תלחצי כי קורה לזה אנשים בודדים
אנונימית
היה לי דבר כזה ביד. זה יכול להיות מלא דברים.
תלכי לרופא שיעשו לך שם אולטסאונד.
תלכי לרופא שיעשו לך שם אולטסאונד.
יש מצב שזו בלוטת לימפה מנופחת, קרה לי בעבר ויש לי כזאת. לא עניין גדול.
אנונימי
באותו הנושא: