18 תשובות
לא חחח
לא
אבל עם אחותי כן
לא אף פעם
כל הזמן!!! סבתא שלי הזאת...
כן וזה היה ממש מביך לא ידעתי איך להגיב
כן ליד אמא שלי.
יש אנשים שלא מזיז להם
חחח היום הייתי בים עם אבא שלי
ואיזה מישהו התיישב לידי (ישבתי מול אבא שלי בשולחן קטן במסעדה על החוף)
פשוט אמר לי כזה את ממש יפה
בת כמה את? מאיפה את? רוצה להכיר? אפשר את המספר שלך? כאלה חחח
אבא שלי די העיף אותו בסוף אבל זה כי סימנתי לו
מיותר לציין שאם אבא דלי לא היה שם הייתי מדברת איתו והכל וגם נותנת לו את המספר
הוא היה בגיל שלי
והוא גם ממש נחמד וחתיך חחח
אבל אבא שלי היה שם...
לא ואני מפחדת שזה יקרה אבל ליד אחיות שלי כן וזה לא אכפת לי גם איתם מתחילים ליידי
אל תעשו את זה ליד הורים כי מי תזרום איתכם ליד ההורים אולי רק יחידים אבל לא בטוח וגם יש הורים שהחינוך שלהם זה בלי חבר עד גיל 18 אז פשוט לא אל תעשו את זה תחכו לרגע שהם יהיו לבד
אנונימית
אנונימית את צודקת
אם זה לא היה ליד אבא שלי הייתי זורמת חחח
חח וואי איזה באסה זה בטח במקומך הייתי מתחרפנת כי אבא שלי גם היה מעיף אותו
אנונימית
כןן חחח איזה מבאס זה היה וואו
אני גם ניסיתי לחפש אותו אחרי זה לא מצאתי
איתי לא התחילו גם לא ליד ההורים.
בת כמה את
שואל השאלה:
17
אנונימית
מישהו הוציא פעם את הלשון שלו אליי ליד אמא שלי והוא היה עם חברה שלו