4 תשובות
תמיד
פשוט גדלים (לא כמו שהאיבר עצמו גדל, בקטנה)
אתה לא תרגיש את זה זה פשוט יקרה
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל יש כאבים שזה גודל? כי קרה לי בגיל 10-12 בערך שכנראה התחילו לגדול לי האשכים והיו לי כאבי מוות
אנונימי
אנחנו לא בנות אין לנו מחזור זה אף פעם לא כואב