8 תשובות
בהיר יותר נוח
אני בכללי אוהב שהמסך חשוך אבל במצב שאני בחוץ בשמש זה פחות נוח.
בגלל זה אני עושה שזה ישתנה אוטומטי לפי השעה.
זה גם נוח כי באוטו יש לי קארפליי וזה משנה גם את המסך של האוטו לפי השעה.
בגלל זה אני עושה שזה ישתנה אוטומטי לפי השעה.
זה גם נוח כי באוטו יש לי קארפליי וזה משנה גם את המסך של האוטו לפי השעה.
לי בהיר יותר נוח
אני מעדיפה את הבהיר, אבל מה שבא לך
אני חשוך
מומלץ
מומלץ
מה שאת רוצה.
אני יותר אוהבת את המצב הבהיר
אני יותר אוהבת את המצב הבהיר
בהיר
מה שאת יותר מתחברת, אני יותר מתחברת למצב הבהיר
באותו הנושא: