7 תשובות
היה להם לא כזה נחמד
אתה רגיל לחיות עם טלפונים ובגלל זה אתה חושב ככה..
היה להם קשה לא היה קשר אפילו בין שכנים אבל התמודדו
בעוד שהיום הכול אתה קונה ובלי מאמץ כמעט, פעם היית צריך לסדר לנקות לתפור להכין לעצמך דברים
במילא הם היו חיים עד גיל 50-60
הם לא, מתו עשרות מליוני אנשים (בתקופה ההיא זה היה המון יחסית לאוכלוסיה הכללית של כדוהא)
מי ששרד הם אלו שהיה להם מזל, שכל או שהיו עשירים
סליחה, אבל למה נראה לך שהם הסתדרו?
בימי הביניים לא היה את המושג הגיינה, וכל מי שנדבק בחיידק, מת על המקום.