4 תשובות
לי 400
לי יש בערך 600
אני עןלה ל י אבל יש לי 1,070
מה זו השאלה הזו? אצל כל אחת זה אחרת זה תלוי בכל כך הרבה דברים ובכל אופן, העוקבים ממש לא מגדירים אותך ואת האדם שאת. אני עולה לכיתה י ויש לי 300 זה אומר עליי משהו? לא כנל לגבייך. אל תרדפי אחרי הדבר השיטחיי הזה שנקרא "עוקבים" תזכרי שכל מה שעם עושים זה קליק על כפתור בשם פולואו וזהו
באותו הנושא: