6 תשובות
זה אחד ההשפעות לוואי של כדורי דיכאון
תנסי לאכול גם בלי התיאבון, זה יעלה לך אותו
את לא תקיאי אל תדאגי ואם כן לא נורא
אל תאכלי. הכל טוב. תנוחי, תשתי מים. ממליצה לך להתייעץ עם הפסיכולוגית ולהגיד לה מה את מרגישה ולמה הכדור גורם לך, אולי הכדורים האלה ספציפית לא ממש טובים עבורך. מקווה שתרגישי טוב בקרוב!❤
תבדקי את תופעות לוואי ותגידי את זה מחר בבוקר לרופא/פסיכולוג(מי שנתן לך את זה) אולי צריך להקטין לך את המינון
תאכלי לימון, זה מעביר בחילות
גם לי זה היה ,בדרך כלל זאת תופעת לוואי זה עובר אחרי כמה זמן..
תאכלי קצת שבכל זאת הקיבה לא תיהיה ריקה
אם זה ממשיך להמון זמן אז לפנות למי שנתן את הכדור ולהתייעץ איתו מאמינה שהוא ידע מה לעשות:)
זה קורה בחודש הראשון אין צורך לשנות דברים אלו תופעות לוואי זמניות שיעברו בקרוב
אנונימי
תופעת לוואי אפשרית אצל כל נוגדי הדיכאון, לפנות לרופא ולבכות אצלו