6 תשובות
שואל השאלה:
לא נלחמנו עם לבנון אלא עם חיזבאללה
בכל מקרה צריכים להראות קצת רגש,
אזרחים שם מתו..
הם אזרחים כמונו ולא כולם "רעים"
כמו שיש שם אנשים שחושבים שאנחנו רעים ואנחנו לא (האזרחים)
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון
חיזבאללה שוטף להם את המוח אבל לא כולם שם חושבים ככה
זה מזוייף כנראה אצלך- זה לא אומר שאצל כולם ^^^
אני לא מזייפת שום דבר, באמת כואב לי על אנשים חסרי פשע שהיו צריכים למות או לקבל פצעים ממה שקרה וזה למה זה לא זיוף אצלי.
לא משנה לי לאיזה מדינה זה היה קורה, אלה בני אדם קודם כל ובגלל זה זה כואב ואפשר להבין את הכאב.
כנראה שאם זה היה קורה למדינת ישראל חס וחלילה הייתי מרגישה יותר רע..
אנונימית
לא הבנתי על איזה הצעה אתה מדבר ועל איזה התנהגות של המדינה..
הם לא עשו משהו קיצוני
אני פשוט לא מבינה בזה מספיק אז זה בעיה שלי חח
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לפחות יצאנו נחמדים והמדינות האחרות רואות את זה