2 תשובות
את צודקת
גם אני כבר מתחילה להתחרפן
מתפללת שיהיה סגר! זה כבר ממש מסוכן המצב וגרוע יותר מגל ראשון
אפ לא יהיה סגר שה לא ייעצר
הישראלים חוצפנים ומצפצפים על ההנחיות, בגללם אנחנו במצב הזה
גם אני כבר מתחילה להתחרפן
מתפללת שיהיה סגר! זה כבר ממש מסוכן המצב וגרוע יותר מגל ראשון
אפ לא יהיה סגר שה לא ייעצר
הישראלים חוצפנים ומצפצפים על ההנחיות, בגללם אנחנו במצב הזה
זה משבר, וכמו כל משבר זה יעבור והכל יחזור להיות טוב ויפה כמו פעם
באותו הנושא: