5 תשובות
טסו?
מלון?
את בטוחה שאת מכוונת את השאלה לנערים?
כי נערים נוסעים באוטובוס ומשתכנים באכסניות
קלאב הוטל אילת
אני יודעת שבנים מהשכבה שלי היו ב c club
ישנתי אצל חברים משם
היינו באכסניה
הנסיך הקטן