6 תשובות
אישית חושבת שהוט
אני יותר אוהבת את הוט אבל הבנתי שאם את פחות מתחברת לשירות ורוצה להתנתק מהם - זה סיוט.
יס, הוט יקרים, עם שירות לקוחות לא מוצלח
יס ליס יש סדרות יותר שוות וvod יותר מעניין
אי אפשר להתנתק מהוט
חופרים כל הזמן
אז יס
גם אחרי שהתנתקנו הם שולחים הודעות ומתקשרים כל הזמן
רוח שרודפת אותנו