9 תשובות
שואל השאלה:
כן, כי כולם עברו לחיים גורי^...
אנונימית
אני כבר עברתי את הגיל של בתי ספר, אבל יש לי בני דודים שלומדים שם והבנתי שזה בית ספר מפואר מאד.
LTC
שואל השאלה:
באיזה כיתם הם? הבנתי שהשנה (ב-1/9 אם יתחיל) הכיתה הכי גבוהה שם תיהיה ט'
אנונימית
נראה לי שאחד עולה ל ט' והשני ל ז'
LTC
שואל השאלה:
הם באתר הזה במקרה?
אולי אני יכולה לשאול אותם?
אנונימית
הבנתי שגורי אחלה בית ספר.
אלדד בתהליכי סגירה אז לאט לאט מבטלים את הכיתות.
LTC
שואל השאלה:
נופ
לא זכור לי שאני ערסית, אבל תודה אני מתה על הכללה
אנונימית
בנתניה הכל גרוע כולם שם ערסים
לא מאמין שהם רשומים כאן, הם עסוקים בפורטנייט כל היום.
LTC