9 תשובות
שואל השאלה:
כן, כי כולם עברו לחיים גורי^...
כן, כי כולם עברו לחיים גורי^...
אנונימית
אני כבר עברתי את הגיל של בתי ספר, אבל יש לי בני דודים שלומדים שם והבנתי שזה בית ספר מפואר מאד.
שואל השאלה:
באיזה כיתם הם? הבנתי שהשנה (ב-1/9 אם יתחיל) הכיתה הכי גבוהה שם תיהיה ט'
באיזה כיתם הם? הבנתי שהשנה (ב-1/9 אם יתחיל) הכיתה הכי גבוהה שם תיהיה ט'
אנונימית
נראה לי שאחד עולה ל ט' והשני ל ז'
שואל השאלה:
הם באתר הזה במקרה?
אולי אני יכולה לשאול אותם?
הם באתר הזה במקרה?
אולי אני יכולה לשאול אותם?
אנונימית
הבנתי שגורי אחלה בית ספר.
אלדד בתהליכי סגירה אז לאט לאט מבטלים את הכיתות.
אלדד בתהליכי סגירה אז לאט לאט מבטלים את הכיתות.
שואל השאלה:
נופ
לא זכור לי שאני ערסית, אבל תודה אני מתה על הכללה
נופ
לא זכור לי שאני ערסית, אבל תודה אני מתה על הכללה
אנונימית
בנתניה הכל גרוע כולם שם ערסים
לא מאמין שהם רשומים כאן, הם עסוקים בפורטנייט כל היום.
באותו הנושא: