12 תשובות
אין מצב שזה אנחנו
זה לא מישראל!
זה לא ישראל חד משמעית
אנונימית
הפיצוץ לא קשור לישראל.
גורם מדיני הודיע על זה.
ולגבי הדגל; מיותר.
לישראל אין מצב שזה היה קשור, סתם מנסים לעשות לנו שם רע בעולם.
אני באמת לא יודעת מה להגיד על מה ששמו בתל אביב, די מיותר כי זאת סוג של מדינת אויבת ששונאת אותנו אבל יש חפים מפשע שם. אז בקיצור מיותר.
לא אנחנו, ואני חושב שהדגל היה דיי מיותר
זה אנחנו ובעניין הדגל זה מזעזע
אנונימית
זה לא קשור לישראל
זה ממש לא אנחנו
אנונימית
זה לא אנחנו אבל הדגל בתל אביב היה חנפני צבוע ומיותר
לא מה אנחנו קשורים סעמק
ומזעזע בעיניי ומביש ששמו דגל של לבנון בכיכר המדינה
שמע הפיצוץ היה אדיר