21 תשובות
אם הוא ככה אולי תנסי לתת לו עוד קצת זמן כי זה נשמע שהוא עצבני וזה נראה שהוא רק מתעצבן יותר ואז תנסי לדבר איתו שוב.
נסי אולי לחכות כמה ימים ואז לבקש סליחה
תסבירי לו שזאת התנהגות ילדותית מצדו ולא מתנהגים ככה במערכת יחסים, אם יש מחולקת כלשהי או ריב, צריך לדעת לדבר על זה ולשתף במחשבות ורגשות, שתיקה זה הדבר הכי רע שאפשר לעשות. תגידי לו שאם הוא לא ישתף איתך פעולה וידבר איתך אז לא רק שהריב לא יפתר, אלא שהמצב רק יחמיר ואת לא רוצה שזה יקרה כי הוא והרגשות שלו חשובים לך ואת רוצה לסדר את העניין ביניכם.
אם זה לא עובד והוא ממשיך לשתוק, תגידי לו שאת מבינה שהוא נפגע ושאת מוכנה לתת לו כמה זמן להיות עם עצמו ולשתוק אבל שידע שאת רוצה ומחכה לדבר איתו אז כשהוא מרגיש מוכן, שידבר איתך
שואל השאלה:
דיברנו ואני יודעת ממה הוא פגוע, אבל אני לא טעיתי בכלום
באמת שלא טעיתי
לבקש סליחה על משהו שאני לא חושבת שטעיתי בו??
אנונימית
אל תתייחסי הוא יחזור אלייך את תראי אם הוא עדיין אוהב אותך הוא יבוא אלייך לא את אליו , את לא צריכה להתחנן
לא. אין לך על מה לבקש סליחה
שואל השאלה:
הוא גם התעצבן ואמר לי שהוא מוחק את הווצאפ
אנונימית
אז שימחק
הוא זה שמפסיד אותך בעיה שלו
*אל* תבקשי סליחה על משהו שלא עשית פשוט *אל*
אם הוא נפגע וזה מוצדק מבחינתו אז אני מניחה שכדאי לבקש סליחה, אני מנחשת שהוא עצמו יותר חשוב לך מאשר לצאת צודקת בריב ואם את יודעת שלבקש סליחה זה הפתרון וזה ישכיח את מה שקרה, אז תבקשי סליחה
אז תחכי כמה ימים וכדאי שתדברו
שואל השאלה:
האמת שהוא חזר אליי אחרי יומיים שלא דיברנו ואמר לי שהוא מתגעגע אבל שוב משהו נהרס אחר כך
אנונימית
ותעמדי על שלך.
אם נהרס לכם משהו בקשר למה להמשיך אותו?
או שתנסו לתקן ביחד או שלא
קשה לי לעזור כי אני לא יודעת למה רבתם
אם ההתנהגות הזאת שלו חוזרת על עצמה אז כדאי שתחשבי אם הוא בכלל שווה את זה
את לא צריכה ילד קטן שנעלב ומתעצבן על הכל לא מדבר איתך כשצריך ועוד חוסם אותך בווצאפ וכל השטויות האלה
שואל השאלה:
לשלוח לו הודעה בפייסבוק או שזה כבר יותר מידי לרדוף אחריו?
אנונימית
אל תשלחי
תני לו זמן להיות עם עצמו, את עשית כבר מספיק, תני לו לפנות אלייך בעצמך
שואל השאלה:
הוא כן חזר אליי ואני הרסתי היום הכל כמו טיפשה שוב
אמרתי לו שאני לא אעבור בשתיקה על זה שלא דיבר איתי יומיים
ואז הוא התעצבן כי אני לא רוצה לשכוח מה שקרה
וחוץ מזה אמרתי לו עוד דברים קשים
אנונימית
השאלה היא מה את מעדיפה

את האגו שלך
או אותו

אני אישית הייתי מעדיף אותה.