7 תשובות
אולי מספיק עם הקונפרציה הדבילית הזאת? למה להאמין לכל שטות שמישהו מפרסם? אני בעד סדר עולמי חדש. לפחות סדר חדש במדינה הזאת שירדה מהפסים.
אכן יש מטרה לצמצם את האוכלוסיה של האנשים ,
https://youtu.be/pys-gywzxwu
https://youtu.be/pys-gywzxwu
שסדר עולמי חדש זה לא דבר רע. בלי קשר לקונספרציה שלכם. שלא קיימת. אף אחד לא רוצה לדלל אתכם. ביל גייטס לא מנסה להשתלט על העולם. למה לו? הוא ובוזס וצוקרברג ופייג' כבר שולטים בעולם.
תכנית זדונית ומזעזעת של אנשים רעים שבגדו בה'.
שואל השאלה:
^אתה יודע שזה לא רק בארץ
אז מה הקשר
^אתה יודע שזה לא רק בארץ
אז מה הקשר
אנונימית
שהם רוצים לדלל אותנו הצילו!! שמע ישראל
שזאת תוכנית זדון של אילומינטי והבונים החופשיים. הם מאמינים בטבע (כופרים), ובאוכלוסייה קטנה על פני כדור הארץ. מבחינתם יש שיוויון בין בני אדם לבעלי חיים.
צריך לחזור בתשובה בשביל להינצל מאותה תוכנית זדון.
צריך לחזור בתשובה בשביל להינצל מאותה תוכנית זדון.
אנונימי
באותו הנושא: