13 תשובות
אני תמיד עושה בלבן מרגיש לי שזה הכי יפה
לא כי זה סתם חסר טעם לדעתי
כן, לבן בגלל שאני עם כפכפים רוב הזמן
כן, ורוד ניוד
לק גל יעני
כן לבן ולפעמים ורוד
כן, רגיל(לא ג'ל) כרגע עם ורוד בין בייבי לבין הלו קיטי
כן, לבן או שחור זה יותר יפה שזה עם לק
לא, אין לי כוח ובתכלס לא רואים לי את הכפות רגליים, אני לא יוצאת עם נעל פתוחה אז זה לא משנה
כן לבן
לפעמים, בעיקר שאני הולכת לים
צבעים-שחור, לבן, כחול, אדום, בורדו
אדום או כחול בהיר
צבעים עדינים כאלה..
לבן, ניודים, פרנץ, פאני באני, ורוד מרשמלו, כחול משמלו, צהוב בננה..
במקרים נדירים גם שחור..