תשובה אחת
סוציולוגיה לא התחלתי עדיין, השנה יהיה לי אבל אני יכולה להגיד לך שפסיכולוגיה עניין אותי מאוד.
אומנם יש נושאים מעניינים יותר שיכלו להכניס לתוכנית הלימודים אבל עדיין, זה היה מעניין.

הנושאים שלמדנו:
~למידה- למידת פעולות, פחדים, הרעיון שמאחורי אילוף.

~לחץ- מה זה לחץ, מה התהליכים שקוראים בו, מה הגורמים לו, למה זה קורה.

~התקשרות- הקשר של התינוק עם המגדל שלו, מה קורה אם אין התקשרות טובה(יחס, חיבור), איך נוצרת התקשרות.

~אלטוריזם- מה גורם לאדם לעזור לאחר, מה המניעים שלו, למה אנשים לא עוזרים לאחרים בקבוצה גדולה

דעות קדומות וסכמות, לחץ חברתי- מה זה דעה קדומה, מה הגורמים לזה, מה גורם לאדם אחר להיכנע ללחץ חברתי וכו'

~פרויד והריקסון- מנגנוני הגנה, שלבים שהאדם עובר בחיים סופרר מעניין

מן הסתם הכל כולל מחקרים וניסויים שמבססים את כל זה.
מאוד ממליצה לך ללמוד פסיכולוגיה בתיכון. אני נהנתי.