10 תשובות
גודל זין.
אני לא מכלילה כמובן, אני לא כזאת.
אבל יש בנים מסויימים, שחושבים שאם הם יקללו לידי, או אם הם יתנהגו באגרסיביות, אני אחבב אותם, למען האמת, אני מעדיפה ההפך הגמור מזה, אבל נחמד לראות שמנסים להרשים אותי :)
כמובן שאני מכירה המון בנים נחמדים שמתנהגים באינטיליגנטיות מוחלטת, ואני מעריכה ומצדיעה להם מאד!
אבל יש בנים מסויימים, שחושבים שאם הם יקללו לידי, או אם הם יתנהגו באגרסיביות, אני אחבב אותם, למען האמת, אני מעדיפה ההפך הגמור מזה, אבל נחמד לראות שמנסים להרשים אותי :)
כמובן שאני מכירה המון בנים נחמדים שמתנהגים באינטיליגנטיות מוחלטת, ואני מעריכה ומצדיעה להם מאד!
"גבריות"
לא מתכוונת לכל הבנים כמובןן. יכול להיות שיש בנים שעושים חלק מפה מסיבות אחרות ואין לי בעיה כי מי אני שאשפוט?
מעשנים(אני מדברת על אלה שמעשנים בשביל שיחשבו שהם מגניבים וכן יש כאלה)
שיש להם את הטלפון הכי יקר(לא באמת אכפת לנו איזה טלפון יש לכם)
שיש בנים שמקללים בנות כי הם חושבים שזה מעלה להם "בגבריות"(אני מכירה כאלה אישית)
מנצלים בנות ומרכלים על בנות מאחורי הגב (וגםם יש הרבה כאללה)
אלה שאומרים לבנות איזה כו*ית אבל בואו? תטרחו להחליף את זה במילה יותר ידידותית כי זה יותר מוריד מאשר מעלה . אם בכלל
בנים שמנצלים בנות כשהם צריכים אבל שתי שניות אחרי שהם מקבלים מה שהם רוצים הם מתנהגים כאילו נפלנו מהירח .
אלה שמראים שהם בעיניין ויום אחרי זה לא מתייחסים ולא כלום.אם אתם חושבים שזה מעלה זה יותר מתסכל ומוריד ובואו?אף אחד לא תרדוף אחריכם אם לא תקחו אותה ברצינות(וכן יש בנות שעושות את זה אבל אני מדברת על אלה ש*ממש* מגזימים יעני יום אחד מתייחסים אלייך ואז שנה לא.גם בנים וגם בנות)
ויואוו הבנים האלה שחושבים שהם יותר יפים מכולם אז הם מרשים להם להגיד לבנות שהן מכוערות וכאלה. כי אחי?אם כבר אתה נראה כמו נייר טואלט אל תרכל על מישהו אחר עד שאתה לא מושלם כי אתה לא.
כמובן שזה רק דעה שלי . ויש כאלה שמעשנים כי בא להם ויש כאלה שיש להם את הטלפון הכי טוב כי זה באמת חשוב להם שיהיה להם את הדה בסט . אבל שוב אני לא שופטת. בסופו של יום שכל אחד יעשה מה שטוב
מעשנים(אני מדברת על אלה שמעשנים בשביל שיחשבו שהם מגניבים וכן יש כאלה)
שיש להם את הטלפון הכי יקר(לא באמת אכפת לנו איזה טלפון יש לכם)
שיש בנים שמקללים בנות כי הם חושבים שזה מעלה להם "בגבריות"(אני מכירה כאלה אישית)
מנצלים בנות ומרכלים על בנות מאחורי הגב (וגםם יש הרבה כאללה)
אלה שאומרים לבנות איזה כו*ית אבל בואו? תטרחו להחליף את זה במילה יותר ידידותית כי זה יותר מוריד מאשר מעלה . אם בכלל
בנים שמנצלים בנות כשהם צריכים אבל שתי שניות אחרי שהם מקבלים מה שהם רוצים הם מתנהגים כאילו נפלנו מהירח .
אלה שמראים שהם בעיניין ויום אחרי זה לא מתייחסים ולא כלום.אם אתם חושבים שזה מעלה זה יותר מתסכל ומוריד ובואו?אף אחד לא תרדוף אחריכם אם לא תקחו אותה ברצינות(וכן יש בנות שעושות את זה אבל אני מדברת על אלה ש*ממש* מגזימים יעני יום אחד מתייחסים אלייך ואז שנה לא.גם בנים וגם בנות)
ויואוו הבנים האלה שחושבים שהם יותר יפים מכולם אז הם מרשים להם להגיד לבנות שהן מכוערות וכאלה. כי אחי?אם כבר אתה נראה כמו נייר טואלט אל תרכל על מישהו אחר עד שאתה לא מושלם כי אתה לא.
כמובן שזה רק דעה שלי . ויש כאלה שמעשנים כי בא להם ויש כאלה שיש להם את הטלפון הכי טוב כי זה באמת חשוב להם שיהיה להם את הדה בסט . אבל שוב אני לא שופטת. בסופו של יום שכל אחד יעשה מה שטוב
אנונימית
אנונימית, אני מסכימה עם המשפט האחרון ב-100 אחוז, מצדיעה לך! כמובן שלא כולם ככה, כן?
תודה❤ וכן לגמרי. אני לא מכלילה. לכל אחד יש את הסיבות שלו, ואת האופי וההתנהגות שלו וזה מה שעושה אותנו מיוחדים.
ובנים, (וגם בנות) דווקא שאתם שונים מהשאר ולא עושים כל מה שכולם עושים זה באמת משהו שמעלה
ובנים, (וגם בנות) דווקא שאתם שונים מהשאר ולא עושים כל מה שכולם עושים זה באמת משהו שמעלה
אנונימית
שחצנות
כאילו ברור ששחצנות זאת תכונה שנחשבת רעה (גם אצל בנים) אבל הם הרבה פעמים לא שמים לב לדעתי... כאילו הם יותר מידי כזה אני ואני ואני והם נגיד אף פעם לא מבקשים עזרה וכזה.
לבנות לדעתי פחות אכפת מזה או שאפילו זה מוריד הרבה פעמים
כאילו ברור ששחצנות זאת תכונה שנחשבת רעה (גם אצל בנים) אבל הם הרבה פעמים לא שמים לב לדעתי... כאילו הם יותר מידי כזה אני ואני ואני והם נגיד אף פעם לא מבקשים עזרה וכזה.
לבנות לדעתי פחות אכפת מזה או שאפילו זה מוריד הרבה פעמים
שהם מקללים או משחקים אותה גברים ומתחילים לריב ולעקוץ רק בשביל שנתרשם, באמת, זה מיותר ומוריד ברמות
שואל השאלה:
מה לגבי כסף? אתן באמת תעדיפו מישהו רק בגלל שיש לו כסף?
מה לגבי כסף? אתן באמת תעדיפו מישהו רק בגלל שיש לו כסף?
אנונימית
ממש לא^
אם יש לו כסף/אין לו כסף ויש לו אופי טוב אני אצא איתו בגלל האופי שלו
מצידי שיהיה מיליונר. אם אין לו אופי טוב זה לא שווה כלום
אם יש לו כסף/אין לו כסף ויש לו אופי טוב אני אצא איתו בגלל האופי שלו
מצידי שיהיה מיליונר. אם אין לו אופי טוב זה לא שווה כלום
אנונימית
באותו הנושא: