5 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה זה רציני
וזה חשוב לי
לא לענות סתם
אנונימי
תשאל אותה..
תנסה להיות זהיר, אם היא נראית לך מתעצבנת אז תעזוב אותה ותנסה לא לעצבן
אנונימי
אל תבוא לה בחוסר טקט עכשיו מה את במחזור
תגיד לה כזה בעדינות את במחזור?
עכשיו כאילו זה קשה להוא בעדינות כי יש חלק גדול מהבנות שמתעצבנות מהשאלה הזאת
וואי וואי שאלת השאלות.
קודם ברגע שבת עצבנית- תהיה זהיר, אתה לא יכול לדעת אם היא תוציא את העצבים עלייך.
תהיה עדין.
בכל מקרה פשוט תשב לידה ותשאל בעדינות *למה היא עצבנית/בוכה/יש סיבה לזה*
אם היא אומרת לך שהיא קיבלה- פשוט תתנהג ברגישות