7 תשובות
אלו סתפ בכיינים מכלילנים
צודקת, כנראה עבר עליהם משהו
בסדר אני בטוח שהם לא מתכוונים להכליל, הם פשוט לא חושבים לרשום את זה לפני כן
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא משגע אותכם?
אני הייתי עצבנית אם היו מכלילים אותי.
והכלילו אותי יותר מדי פעמים, כבר אני לא סופרת.
אז אני יודעת איך זה מרגיש, ופשוט כואב לי עליהם.
איך אני יכולה לעזור להם? איך אני יכולה לגרום להתנהגות והיחס הזה להפסיק?
אנונימית
החברים הכי טובים שלי הם בנים
הם הרבה יותר טובים מבנות ואני אומרת את זה כאישה
מי שכותב דברים כאלה הוא ילד קטן
אנונימית
שואל השאלה:
לאפה שווארמה ❤ -
אני יכולה להבין אותך.
מאד אפילו.
איכשהו (מסכימה לכם לצאת עליי בנות)
איכשהו המין הגברי תמיד היה יותר נחמד אליי... תמיד.
בנות הן עם רע ומבלבל...
ואני בת, אני מודעת לעצמי כן.
מינוסים בואו אליי..
אנונימית
יאפ^
אנונימית