5 תשובות
שואל השאלה:
היא ממש מעצבנת, היא יורדת עלי, והיא לא כיף איתה, אני מנסה להתעלם אבל זה לא עוזר היא רק באה וצורחת את השם שלי עד שאני עונה, או שואלת מה קרה, או מרביצה לי, או אומרת סליחה, וזה ממש מעצבן אותי מה לעשות כי ממש לא כיף איתה...
פשוט תגידי לה את האמת.. תגידי לה:
תקשיבי אני מרגישה שאת מזלזלת בי ואני רוצה לגמור את הקשר הזה.. לא רציתי לגמור בריב אז החלטתי פשוט לבוא ולדבר איתך תכלס.
שואל השאלה:
ניסיתי את זה אבל זה לא פועל, היא תמיד מתבכיינת וזה לא נעים לי והיא ממש משגעת אותי
תגידי לה את זה. תסבירי למה וזהו, אם היא שואלת אותך עוד שאלות ומציקה על תעני לה פשוט תמשיכי להגיד לה שתסתלק ושתעזוב אותך בשקט. גם לי הייתה חברה מעצבנת כזאת ואמרתי לה שאני כועסת עליה ולא השלמתי איתה יותר. תגידי לה את כל הזמן על תפחדי. אם היא תרביץ לך תתחילי לערב מורים.
אז... כשהיא רוצה לצאת תמציאי תירוצים למה את לא יכולה.
אל תתקשרי אליה יותר ( ועם היא מתקשרת פשוט תסנני).
כשהיא מדברת איתך ושואלת אותך עליך אל תשאלי בחזרה שלא תראי התעניינות, אל תכתבי לה- עם היא מדברת איתך תעני בהכי יבש.
וככה לאט לאט את מנתקת תקשר איתה.
אבל הכי טוב להיות כנה ותגידי לה מה מפריע לך אצלה שהשתנה בה ושהיא ממש מציקה לך,
ואולי אחרי שתגידי לה את זה היא תיקח את זה לצומת ליבה ותנסה לשפר ולשנות את זה ואם לא, אז תתרחקי מה שיעשה לך טוב לא צריך לסבול אנשים שעושים לך רע.