8 תשובות
אין לי דעה פוליטית קודם כל.
אבל זה שרשמת "החרא הזה בתל-אביב" זה לא חרא בכלל.. זה לא קשור בכלל לשמאלני/ימני זה בסך הכל תמיכה של ישראל במדינה שקרה בה אסון וזה יפה בעיני שעשו את המחווה הזאת
אבל זה שרשמת "החרא הזה בתל-אביב" זה לא חרא בכלל.. זה לא קשור בכלל לשמאלני/ימני זה בסך הכל תמיכה של ישראל במדינה שקרה בה אסון וזה יפה בעיני שעשו את המחווה הזאת
שואל השאלה:
^
זה לא היה מכל מדינת ישראל זה היה מהשמאלנים יותר והם לא אהבו את זה בשום צורה ו"איימו" עלינו עם הטיפים שלהם
^
זה לא היה מכל מדינת ישראל זה היה מהשמאלנים יותר והם לא אהבו את זה בשום צורה ו"איימו" עלינו עם הטיפים שלהם
למה את יוצאת מנקודת הנחה שהשמאל הרדיקלי הוא פרו-פלסטיני? אני שמאלני רדיקלי (מרקסיסט-לניניסט) ואני לא תומך בצד הישראלי או הפלסטיני, אלא אקטיבית מתנגד לשניהם, אני רואה בשני הצדדים תנועות פשיסטיות וגזעניות, שתי צדדים של אותו המטבע, שאפשר בקלות לשים לב ששניהם משתמשים ברטוריקה דומה ובדרך פעולה זהה להצדקת הפשיזם שלהם.
תלוי של מי ^
ותלוי מה את מגדירה "פיגוע"
כל רצח? כי אם כן גם חייל שהורג מישהו בטעות במבצע הוא מחבל בעצמו להגדרתך ^
ומה עם מישהו שבא לרצוח מישהו אחר?
אוקי
באותו הנושא: