11 תשובות
whitechapel ו amon amarth.
מוטלי קרו
megadeth
powerwolf
sabaton
שואל השאלה:
אני רואה הרבה אוהבים מגאדת'
bmth
arch enemy
architects
trivium
slipknot
אנונימי
יש לי המון כתבתי את חלקם בביו שלי אבל האהבה הכי גדולה שלי זה בון ג'ובי
מטיפי רחוב מתמודדי נפש
ניוטרל מילק הוטל (כמובן..)
פאבליק אימג'
הקלאש
פייל סיינטס
mbv
הסטוג'ס
הסטרוקס
טוקינג הדס (בתחילת דרכם אפשר לקרוא להם רוק אז.. כן..)
system of a down
red hot chili peppers
megadeth
metallica
the smiths
tool
bmth
אבל של פעם המוזיקה החדשה שלהם לא משו
trivium
all that remains
between the buried and me
metallica
testament
arch enemy
ועוד מלא.
עכשיו אני יותר חזק בגלאם רוק ורוק נחמד של 80' 90' אז אשתף את מי שאני בעיקר שומע כרגע:
deep purple
van halen
journey
dokken
queensryche
ozzy
def leppard
mr big
extreme
europe
saxon
dio
rainbow