4 תשובות
אצלי היה רופא.
הוא נתן לי להשאר עם מכנס קצר אבל הייתי צריכה להיות עם חזייה.. אבל הייתה איתי חיילת בפנים..
הוא נתן לי להשאר עם מכנס קצר אבל הייתי צריכה להיות עם חזייה.. אבל הייתה איתי חיילת בפנים..
הייתי עם גופייה ותחתונים כאלו בוקסר
חשבתי שיהיה מביך אבל היה ממש סבבה, עניין של שניה וחצי...
חשבתי שיהיה מביך אבל היה ממש סבבה, עניין של שניה וחצי...
חברה שלי נשארה גם עם חולצה (דתיה). הם מאפשרים את זה
זאת רופאה אין לך מה להתבייש
אנונימי
באותו הנושא: