3 תשובות
כן לא חייב תמיד להיות נהר, גם טיפות זה בסדר
כל עוד יש דימום זה בסדר.. זה יכול להיות קשור לתזונה ולספורט שאת עושה.
כיף לךךךךךך כשאני במחזור (קיבלתי היום) יש לי אגם אוקיי? וזה כל כך נורא וכל המיטה שלי נהיית בריכת דם וזה כל כך מגעיל ונורא :(
באותו הנושא: