7 תשובות
אבל תפרקי אצל אמא שלך
שואל השאלה:
מה אני אגיד לאמא שלי? היא זאת שאמרה להם שנפגעתי מהם, היא יודעת
אנונימית
תפרקי אצלה
בצדק שנפגעת אין לך מה להגיד בתכלס מבינה אותך לגמרי
לא מכבד שלהם מה זה לא הייתי שותקת על זה
אין לך ככ מה לעשות עם זה
תגידי לאמא שלך..
זה בדיוק מה שקורה אצלי רק הפוך
אנונימי