9 תשובות
"יש לך פוטנציאל"
"יש לך הרבה פוטנציאל"
אנונימי
וואו, יאיר- ממש וואו.
זה היה ממש באותו הזמן ואני "ה-מו-מה"
זה היה ממש באותו הזמן ואני "ה-מו-מה"
חחח כן
שואל השאלה:
והוא יכול לשקר ולומר את זה למישהו שהוא חושב אין לו פוטנציאל ? או שהוא מתכוון לזה?
והוא יכול לשקר ולומר את זה למישהו שהוא חושב אין לו פוטנציאל ? או שהוא מתכוון לזה?
אנונימית
הוא יכול לעשות מה שבא לו, למה שאנחנו נדע אם מורה רנדומאלי יבחר לשקר או לדבור אמת?
(סביר להניח שישקר כי ירצה עוד כסף-> שיעורים איתך)
(סביר להניח שישקר כי ירצה עוד כסף-> שיעורים איתך)
אנונימי
גם למישהו מאוד גרוע יש פוטנציאל, עקרונית לכולם יש פוטנציאל להיות כל דבר (בגדר האפשרי) ככה שהוא לא בדיוק משקר
לכולם יש פוטנציאל, הוא יתחיל לעבוד, מי מגיע לפיתוח קול? אנשים שמעוניינים לפתח את קולם, המורה לא בעל ציפיות לגדולות מתלמיד שרק הגיע, הוא יבחן את הרמה ולפי זה יתחיל את התכנית אימונים...
בעיקרון יש כל מיני סוגי מורים, זה תלוי בגישה ובאישיות. אבל בדרך כלל מורים לפיתוח קול לא מסתכלים אל שירה כאל כישרון מולד, אחרת מן הסתם לא היה להם מה ללמד חח.. מסתכלים על זה כמשהו שאפשר לפתח, כמו כושר. וכמו שמאמן לא יגיד למישהו להפסיק להתאמן כי הוא לא ספורטאי טוב אלא ינסה לאמן אותו ולהביא אותו למקסימום היכולות *שלו*, כך גם מורה לפיתוח קול. ואובייקטיבית- שירה זה דבר שמורכב מהמון המון אלמנטים ומיומנויות שונות שבאמת אפשר לפתח. יש גם כל מיני דברים מולדים, אבל גם זמרים שלו נולדו איתם יכולים להתקדם ולהתפתח. אם מישהו רוצה ללמוד לשיר זה לא אומר שאי אפשר לעשות כלום לגביו וזה לא משנה איך זה נשמע בהתחלה.
מתי שמורה אני מאמינה כן יגיד משהו זה אם כבר תקופה הוא עובד איתו והתלמיד לא מתקדם, פה יש בעיה אולי ביכולת הבנה של התלמיד והקליטה שלו של החומר, או של ההתמדה שלו והרצון שלו ללמוד. ופה זה כבר משהו שהוא מעבר לשליטת המורה ומורה הגון היה מדבר על זה עם התלמיד ושוקל האם כדאי להמשיך.
מתי שמורה אני מאמינה כן יגיד משהו זה אם כבר תקופה הוא עובד איתו והתלמיד לא מתקדם, פה יש בעיה אולי ביכולת הבנה של התלמיד והקליטה שלו של החומר, או של ההתמדה שלו והרצון שלו ללמוד. ופה זה כבר משהו שהוא מעבר לשליטת המורה ומורה הגון היה מדבר על זה עם התלמיד ושוקל האם כדאי להמשיך.
באותו הנושא: