התחברות
הרשמה
זה ככ נורא להיות בארבע יחידות במתמטיקה מבחינת עבודה?
11 באוגוסט 2020, 11:18
בגרות
4 יחידות
ציונים
כיתה י'
מתמטיקה
5 תשובות
לא
ד
דובון אכפת לי;)
לא
ס
סקייטר דיכאוני
לא
ח
חזירון המזל
לא בשביל להתקבל לאונברסיטה מספיק 4 יחל
D
DO YOU MIND
לא אני מאושרת ב4
Queen Butterfly
באותו הנושא:
מה עדיף 70 בחמש יחידות מתמטיקה או 90 בארבע יחידות מתמטיקה?
מה עדיף, לשבת על 80 בחמש יחידות, או על 90 בארבע יחידות?
עד כמה זה נורא להיות ב3 יחידות במתמטיקה?
עדיף נכשלים ב5 יחידות או 80-90 בארבע?
מה עדיף להוציא- ציון נמוך יותר בחמש יחידות או ציון גבוה יותר בארבע יחידות?
אני כנראה אהיה שנה הבאה בארבע יחידות מתמטיקה ואמא שלי תכעס עליי בטירוף מה לעשות????
למי פה עוד קשה בארבע יחידות מתמטיקה?
עדיף לקבל 55 בחמש יחידות או 90 בארבע יחידות מתמטיקה?
אני בכיתה ט והציונים שלי במתמטיקה מתחת לשלושים, יש לי סיכוי להיות בארבע יחידות בתיכון?
אני נראית נורא היום ואני אמורה לסיים בארבע- להבריז או לשרוד ?
אם אני בארבע יחידות מתמטיקה אני לא אצליח בחיים?