7 תשובות
שואל השאלה:
טוב לקבל תשובה מעידן חביב זה כבר משהו
טוב לקבל תשובה מעידן חביב זה כבר משהו
אנונימית
לא יודע אם זה מוזר אבל אני עושה את זה.
אין בזה שום דבר מוזר, לפעמים אנשים לא בטוחים במראה שלהם ולא רוצים/פוחדים לקבל על זה ביקורת או תגובות מחשש שיש מישהו שיגיב משהו רע
מה זה קשור לביקורת רעה מה הם מפורסמים? מי מגיב לילד/ה אנונימיים תגובה רעה באינסטגרם?
^יש גם מוזרים כאלה.
לא... זה רק מראה שהיא לא רוצה שישפטו אותה או משהו כזה
באותו הנושא: