7 תשובות
כלום
7 מתוך 100 ? ולאן רצית להתגייס?
שואל השאלה:
7 מתוך9 אני חושבת שזה המבחן סימול עברית^
אנונימית
שואל השאלה:
ורציתי פשוט שיהיה לי יותר אופציות
אנונימית
זה לא סוף העולם אל תדאגי, חברה שלי גם דפר 40 והיא קיבלה דווקא שיבוץ טוב, לפי מה שהיא למדה בבית הספר
פשוט תבואי למיונים שיזמנו אותך אליהם ואם יש תפקיד ספציפי שבא לך והוא מתאים לנתונים שלך תבקשי להתמיין אליו
תלכי גם ליום המאה ותשקיעי זה ממש חשוב בשביל שיפתחו לך שאלון העדפות
ודווקא 7 מתוך 9 זה ממש טוב לדעתי
אני גם 40 ועם עברית 8
זה לא נורא לומדים להתמןדד
הקבא הוא החשוב בעיקר
באותו הנושא: