13 תשובות
אף פעם לא טעמתי
לא יודע מה זה
אבל קראתי פעם על אמבה וזה נשמע יצור נחמד (זה יצור חד תאי)
אנונימי
לא ולא
לא. זה בזבוז של מנגו.
נחמד.. כן
שואל השאלה:
איזה בזבוז מנגו שווה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
זה גם תלוי באיזה מאכלים אתם שמים את זה
אנונימי
אני מאוהבת בעמבה
שואל השאלה:
^תתחתני איתי
אנונימי
יאללה קדימה
לא, ולא.
תשלח לי הודעה^