36 תשובות
לא להאמין שיש קורונה?
זה די מצחיק..
ברצינות הרי תסתכל סביבך מה קורה
זה די מצחיק..
ברצינות הרי תסתכל סביבך מה קורה
שואל השאלה:
ואותי מעציב שיש אנשים שלא רוצים להתייחס להוכחות...
ואותי מעציב שיש אנשים שלא רוצים להתייחס להוכחות...
אנונימי
קרובים שלי נדבקו בזה ולמה שסתם ימציאו את זה
תפסיקו כבר עם זה, הקורונה זה לא שקר, אנשים דתיים רבים חלו ונפטרו בגלל זה ביניהם גם רבנים ולחזור בתשובה וכל השטויות האלה לא יועילו בכלום, אז לא תודה, אני לא אפנה לדת כי זה לא יפתור כלום
ההורים שלי גם חלו בזה עכשיו, אם היינו דתיים זה לא היה קורה לנו? בטח.
זה פשוט מעצבן שאתם מנסים לשכנע אותנו בדעות הרדודות והקונספרטיביות שלכם
לא צריך לחקור כלום בשביל להבין שזה לא שקר
כל העולם על הרגליים עכשיו בגלל זה
ההורים שלי גם חלו בזה עכשיו, אם היינו דתיים זה לא היה קורה לנו? בטח.
זה פשוט מעצבן שאתם מנסים לשכנע אותנו בדעות הרדודות והקונספרטיביות שלכם
לא צריך לחקור כלום בשביל להבין שזה לא שקר
כל העולם על הרגליים עכשיו בגלל זה
אנונימית
אני בחרדות בגלל הקונספירציות האלה
אנונימית
שואל השאלה:
love u so much, למרות שלא מגיע לך - אני אענה למען צביור הרחב שגולש כאן: לאילולומינטי ולבונים החופשיים יש איטטרס לעשות ממשלה עולמית מואדחת. זה נקרא (בלשון שלהם) "סדר עולמי חדש". לשם כך חלק מהתכונית שלהם - זה להמציא מגיפה, כדי ליצרו משבר כלכלי, להכניס אנשים לפאניקה וזה. יסבה נוספת: לדל את האוכלוסייה באמצעות חיסונים רעילים נגד קורונה. אותו חסיון לא מיב מוות מידי ,אבל זה אמרו להזיק. זה גם חומרים שגורמים לעקרות, כי הם רוצים לצמם את אוכלוסיית העולם (כדי למצמם את הפליטה של פחמן דו חמצני).
אז הנה ההוכחות לציבור הרחב:
https://shofar.tv/videos/12233
https://shofar.tv/videos/12288
https://shofar.tv/lectures/1317
https://www.youtube.com/watch?v=9l92fjqtoi4
https://www.youtube.com/watch?v=zqmy1ou9mr4
love u so much, למרות שלא מגיע לך - אני אענה למען צביור הרחב שגולש כאן: לאילולומינטי ולבונים החופשיים יש איטטרס לעשות ממשלה עולמית מואדחת. זה נקרא (בלשון שלהם) "סדר עולמי חדש". לשם כך חלק מהתכונית שלהם - זה להמציא מגיפה, כדי ליצרו משבר כלכלי, להכניס אנשים לפאניקה וזה. יסבה נוספת: לדל את האוכלוסייה באמצעות חיסונים רעילים נגד קורונה. אותו חסיון לא מיב מוות מידי ,אבל זה אמרו להזיק. זה גם חומרים שגורמים לעקרות, כי הם רוצים לצמם את אוכלוסיית העולם (כדי למצמם את הפליטה של פחמן דו חמצני).
אז הנה ההוכחות לציבור הרחב:
https://shofar.tv/videos/12233
https://shofar.tv/videos/12288
https://shofar.tv/lectures/1317
https://www.youtube.com/watch?v=9l92fjqtoi4
https://www.youtube.com/watch?v=zqmy1ou9mr4
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית, הרבה אנשים מתו עם וירוס הקורונה, אבל לא בגלל הקורונה. הבעיה שארגון הביראות העולמי (בכוונה) הורה לרשום את כל מי נפטר עם מחלת הקורונה - כמת מקורונה. כדי לנפח את הקורונה....
אנונימית, הרבה אנשים מתו עם וירוס הקורונה, אבל לא בגלל הקורונה. הבעיה שארגון הביראות העולמי (בכוונה) הורה לרשום את כל מי נפטר עם מחלת הקורונה - כמת מקורונה. כדי לנפח את הקורונה....
אנונימי
ווא ווא איזה רשעים הם, רוצים להשתלט על העולם ולהרוס את האנושות
ממש כמו נבלים אמיתיים מהסרטים
ממש כמו נבלים אמיתיים מהסרטים
אנונימית
אני בחרדות מזה
לדעתי עדיף שאנשים יאמינו מאשר שיתגלה שזה נכון... העולם כזה מטורף. מי יודע מה נכון ומה לא?
לדעתי עדיף שאנשים יאמינו מאשר שיתגלה שזה נכון... העולם כזה מטורף. מי יודע מה נכון ומה לא?
אנונימית
אני מזמינה אותך להשתתף במסיבת קורונה. המצאה שכבר זיכתה כמה וכמה אנשים בפרס דרווין.
שואל השאלה:
אנונימית, לצערנו - זה קורה במציאות. דרך אגב, אילומינטי שולטים על תקשרות ואפילו בסרטים מצויירים הם נותנים רמזים לתכוניות שלהם. את יודעת שהתאריך של 9.11 היו רמוז כמה שנים לפני שזה הקרה? וגם פיצוץ מגדל התאומים? יש להם קלף על הקורונה (ראיית חלק מהקלפים של אילומינטי) עוד מ-1995.
אנונימית, לצערנו - זה קורה במציאות. דרך אגב, אילומינטי שולטים על תקשרות ואפילו בסרטים מצויירים הם נותנים רמזים לתכוניות שלהם. את יודעת שהתאריך של 9.11 היו רמוז כמה שנים לפני שזה הקרה? וגם פיצוץ מגדל התאומים? יש להם קלף על הקורונה (ראיית חלק מהקלפים של אילומינטי) עוד מ-1995.
אנונימי
^הם לא אומרים שהוירוס לא קיים; אומרים שהמגפה לא קיימת. אני באופן אישי מרגישה שעושים שטיפת מוח עם הקורונה הזאת כבר.
אנונימית
שואל השאלה, אתה חובב קונספרציות, זכותך, אבל אל תנסה להפיץ את זה ולשכנע אנשים אחרים בדברים האלה
יש כאלה שלא יאמינו לא משנה מה תגיד, יש כאלה שלא רוצים לשמוע את זה כי זה מלחיץ, יש כאלה שפשוט לא מעוניינים לאמץ את המוח שלהם בשטויות האלה
תמשיך לקרוא ולהאמין במה שבא לך, אף אחד לא מונע ממך לעשות את זה, אבל לנסות לשכנע אנשים אחרים בקונספרציות האלה זה לא לעניין
יש כאלה שלא יאמינו לא משנה מה תגיד, יש כאלה שלא רוצים לשמוע את זה כי זה מלחיץ, יש כאלה שפשוט לא מעוניינים לאמץ את המוח שלהם בשטויות האלה
תמשיך לקרוא ולהאמין במה שבא לך, אף אחד לא מונע ממך לעשות את זה, אבל לנסות לשכנע אנשים אחרים בקונספרציות האלה זה לא לעניין
אנונימית
יש משהו שאפשר לעשות כדי להגן על עצמנו? או שצריך לקבל את המצב כמו שהוא ולהיות מוטרדים ובחרדות ממה שיקרה?
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אנונימית, אני מעריך את היחס המכבד שלך. לצערי, זה לא מובן מאליו.
אבל זה חשוב לי להציל כמה שיותר אנשים מסדר עולמי חדש.
חוץ מזה, אני רוצה להציל את האנשים שלא ממאינים במגיפת הקורונה מזלזול (ראי קשיור מצורף). את חושבת שמגיע להם את הזלזול הזה?
מכבד אותך.
^^ אנונימית, אני מעריך את היחס המכבד שלך. לצערי, זה לא מובן מאליו.
אבל זה חשוב לי להציל כמה שיותר אנשים מסדר עולמי חדש.
חוץ מזה, אני רוצה להציל את האנשים שלא ממאינים במגיפת הקורונה מזלזול (ראי קשיור מצורף). את חושבת שמגיע להם את הזלזול הזה?
מכבד אותך.
קישורים מצורפים:
אנונימי
שואל השאלה:
^^ לחזור בתשובה.
https://shofar.tv/videos/12075
https://shofar.tv/videos/12065
^^ לחזור בתשובה.
https://shofar.tv/videos/12075
https://shofar.tv/videos/12065
אנונימי
לחזור בתשובה זה ממש לא פתרון.
אנונימית
שואל השאלה:
^אנונימית, את חושבת שחוץ מה' מישהו אחר יכול להושיע אותנו? מישהו שהוא יותר גדול ממנו, חס ושלום? את חושבת שיש מישהו כזה?
^אנונימית, את חושבת שחוץ מה' מישהו אחר יכול להושיע אותנו? מישהו שהוא יותר גדול ממנו, חס ושלום? את חושבת שיש מישהו כזה?
אנונימי
אז מה כן הפתרון?
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לך דבר כזה: אם ה' לא ירצה להציל אותנו - אף אחד לא יכול לעשו את זה במקומו: "אֵין חָכְמָה, וְאֵין תְּבוּנָה, וְאֵין עֵצָה לְנֶגֶד ה'" (משלי כא, לא).
רלב"ג
"אין חכמה". הנה לא תועיל חכמ' ותבונה ועצ' במה שיחשוב אדם לעשותו לנגד ה,' כי אף אם יתחכם, ויתבונן, ויקח בו העצה היותר נכונה - לא יוכל לשנות גזרת הש"י, כלומר להגעתה, כמו שיראה מענין מכירת יוסף ומספורים אחרים באו בדברי הנבואה. ואפשר שיהיה הרצון בזה. כי לא תצטרך חכמה ותבונה ועצה בהשתדלות בהגעת חפציו לאשר הוא נגד ה' ואצלו. ר"ל למי שהוא דבק בו כי הוא יישיר דרכיו וארחותיו באופן שיכונו מחשבותיו ולשני הפירושי' ימשך יפה מה שנזכר אחר זה:
מלבי"ם
(ל-לא) "אין חכמה ואין תבונה ואין עצה לנגד ה' סוס מוכן ליום מלחמה ולה' התשועה" אומר הגם שהבחירה נתנה ביד האדם, ובענינים הפרטים יצליח האדם ע"י הכנתו ושקידתו. בכל זה בענינים הגזורים מאת ה' וקצובים מאת ההשגחה, כמו בענינים הכוללים הנוגעים לכלל עם גוי ומדינה, אז הגם שצריך האדם לעשות את שלו ולהכין ההכנות הטבעיות, כמו שבעניני מלחמה שהם ענינים כוללים צריך שיכין תכסיסי מלחמה וסוס ורכב, בכ"ז עצת ה' היא תקום ולא יועיל השתדלות האדם. והנה יצליח האדם לפי הטבע, אם ע"י החכמה שקבל מרבותיו דרכי הנהגה הראויה, אם ע"י התבונה שמתבונן בעצמו להוציא דבר מדבר, ולהתבונן בענינים שיפול עליהם אמת ושקר, ואם ע"י העצה שבא ע"י שלימות כח המדמה והמשער, שע"י יודעו לו העתידות איך יפול דבר ואיך ראוי להתחכם בדבר, ובכ"ז כל אלה לא יועיל לנגד ה', ר"ל בענינים הגזורים ונחרצים מאת ה'. ומביא ראיה שהגם "שסוס מוכן ליום מלחמה" והוא האמצעים הטבעים שע"י יצליח במלחמה, בכ"ז "לה' התשועה" כי בהיות המלחמה ענין כולל, שע"י ירד עם או יעלה במעלות, התשועה היא השגחיית, והאמצעים הטבעיים לא יועילו בו כלל:
מצודת דוד
"אין חכמה" - לא יועיל שום חכמה ועצה לבטל גזרת המקום.
אני אגיד לך דבר כזה: אם ה' לא ירצה להציל אותנו - אף אחד לא יכול לעשו את זה במקומו: "אֵין חָכְמָה, וְאֵין תְּבוּנָה, וְאֵין עֵצָה לְנֶגֶד ה'" (משלי כא, לא).
רלב"ג
"אין חכמה". הנה לא תועיל חכמ' ותבונה ועצ' במה שיחשוב אדם לעשותו לנגד ה,' כי אף אם יתחכם, ויתבונן, ויקח בו העצה היותר נכונה - לא יוכל לשנות גזרת הש"י, כלומר להגעתה, כמו שיראה מענין מכירת יוסף ומספורים אחרים באו בדברי הנבואה. ואפשר שיהיה הרצון בזה. כי לא תצטרך חכמה ותבונה ועצה בהשתדלות בהגעת חפציו לאשר הוא נגד ה' ואצלו. ר"ל למי שהוא דבק בו כי הוא יישיר דרכיו וארחותיו באופן שיכונו מחשבותיו ולשני הפירושי' ימשך יפה מה שנזכר אחר זה:
מלבי"ם
(ל-לא) "אין חכמה ואין תבונה ואין עצה לנגד ה' סוס מוכן ליום מלחמה ולה' התשועה" אומר הגם שהבחירה נתנה ביד האדם, ובענינים הפרטים יצליח האדם ע"י הכנתו ושקידתו. בכל זה בענינים הגזורים מאת ה' וקצובים מאת ההשגחה, כמו בענינים הכוללים הנוגעים לכלל עם גוי ומדינה, אז הגם שצריך האדם לעשות את שלו ולהכין ההכנות הטבעיות, כמו שבעניני מלחמה שהם ענינים כוללים צריך שיכין תכסיסי מלחמה וסוס ורכב, בכ"ז עצת ה' היא תקום ולא יועיל השתדלות האדם. והנה יצליח האדם לפי הטבע, אם ע"י החכמה שקבל מרבותיו דרכי הנהגה הראויה, אם ע"י התבונה שמתבונן בעצמו להוציא דבר מדבר, ולהתבונן בענינים שיפול עליהם אמת ושקר, ואם ע"י העצה שבא ע"י שלימות כח המדמה והמשער, שע"י יודעו לו העתידות איך יפול דבר ואיך ראוי להתחכם בדבר, ובכ"ז כל אלה לא יועיל לנגד ה', ר"ל בענינים הגזורים ונחרצים מאת ה'. ומביא ראיה שהגם "שסוס מוכן ליום מלחמה" והוא האמצעים הטבעים שע"י יצליח במלחמה, בכ"ז "לה' התשועה" כי בהיות המלחמה ענין כולל, שע"י ירד עם או יעלה במעלות, התשועה היא השגחיית, והאמצעים הטבעיים לא יועילו בו כלל:
מצודת דוד
"אין חכמה" - לא יועיל שום חכמה ועצה לבטל גזרת המקום.
אנונימי
תשמע אני מכירה מלא אנשים שהיו חולים בקורונה...אין מה לא להאמין כל העולם ואישתו במצב הזה באמת זה ככ טיפשי לא להאמין סליחה שאני אומרת ככה
שואל השאלה, אתה אמרת שאתה מכבד אותי כשאמרתי שזה לא לעניין לנסות להפיץ את הקונספרציות שלך ולשכנע אנשים בדברים שאתה מאמין בהם והם לא, אז למה אתה ממשיך לעשות את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
^אמרתי שחשוב לי להציל. זה הצלת נפשות מחיסנום רעילים, והצלה מהשפלות למי שלא מאמין בשקר הקורונה. מי שלא רוצה - לא חייב להיכנס לפה. אם אני מכבד אותך - זה לא אומר שמעכשיו אסור לי לדבר על כל שקורונה היא שקר...
דרך אגב, זה אל בדיוק נכון שאף אחד לא מונע ממני לא להאמין בקורונה. לא חסר אנשים שלוחצים עלי כאן כן להאמין בה....
^אמרתי שחשוב לי להציל. זה הצלת נפשות מחיסנום רעילים, והצלה מהשפלות למי שלא מאמין בשקר הקורונה. מי שלא רוצה - לא חייב להיכנס לפה. אם אני מכבד אותך - זה לא אומר שמעכשיו אסור לי לדבר על כל שקורונה היא שקר...
דרך אגב, זה אל בדיוק נכון שאף אחד לא מונע ממני לא להאמין בקורונה. לא חסר אנשים שלוחצים עלי כאן כן להאמין בה....
אנונימי
אני שונאת את העולם הזה מאז הקורונה
אנונימית
ככה זה כשכדור הארץ שטוח, אנשים ממציאים מחלות.
היי, אשמח אם פעם הבאה תשימי אזהרת טריגר כי כל מה שרשמת פה על צמצום האוכלוסייה ולגרום לעקרות וכזה אני לא בטוחה שכל המשתמשים ביו רוצים לשמוע אצ זה ויש כאלה שזה יכול לעשות להם חרדות.
תודה❤
תודה❤
זה באמת עושה חרדות
אנונימית
שמעו אפשר לא להאמין לזה אבל אל תשללו ישר אתם לא באמת יודעים מה קורה בעולם אתם האזרח הקטן איך שלא תסתכלו על זה.
אנונימית "תפסיקו כבר עם זה, הקורונה זה לא שקר, אנשים דתיים רבים חלו ונפטרו בגלל זה ביניהם גם רבנים ולחזור בתשובה וכל השטויות האלה לא יועילו בכלום, אז לא תודה, אני לא אפנה לדת כי זה לא יפתור כלום
ההורים שלי גם חלו בזה עכשיו, אם היינו דתיים זה לא היה קורה לנו? בטח.
זה פשוט מעצבן שאתם מנסים לשכנע אותנו בדעות הרדודות והקונספרטיביות שלכם
לא צריך לחקור כלום בשביל להבין שזה לא שקר
כל העולם על הרגליים עכשיו בגלל זה"
בבקשה אל תקשרי את הקונספירציות הטיפשיות האלה לדת ואל תכלילי. כותב השאלה הוא קוספירטור, והוא לא אמר שום דבר שקשור לדת.
ההורים שלי גם חלו בזה עכשיו, אם היינו דתיים זה לא היה קורה לנו? בטח.
זה פשוט מעצבן שאתם מנסים לשכנע אותנו בדעות הרדודות והקונספרטיביות שלכם
לא צריך לחקור כלום בשביל להבין שזה לא שקר
כל העולם על הרגליים עכשיו בגלל זה"
בבקשה אל תקשרי את הקונספירציות הטיפשיות האלה לדת ואל תכלילי. כותב השאלה הוא קוספירטור, והוא לא אמר שום דבר שקשור לדת.
שואל השאלה:
נואך בשווה שגיעוט, הרב אמנון יצקח שליט"א אמר שמי שקרונא לנו "קונספרטורים" - זה שיקבל חיסונים של ביל גייטס. אתה לא מפחד? הגמרא אומרת ש"קלל חכם באה אפילו על חינם" (מכות יא ע"א).
יש המון הוכחות שקורונה - היא שקר. ראית פעם את הרב אמנון יצחק שליט"א מוציא לאור משהו שהוא לא בדוק?
נואך בשווה שגיעוט, הרב אמנון יצקח שליט"א אמר שמי שקרונא לנו "קונספרטורים" - זה שיקבל חיסונים של ביל גייטס. אתה לא מפחד? הגמרא אומרת ש"קלל חכם באה אפילו על חינם" (מכות יא ע"א).
יש המון הוכחות שקורונה - היא שקר. ראית פעם את הרב אמנון יצחק שליט"א מוציא לאור משהו שהוא לא בדוק?
אנונימי
שואל השאלה:
רחל, אבל את מבינה שזה לא פיתרון, נכון? (לטמון את הראש בתוך החול). אי אמונה בעובדות לא תעזור לאנשים להינצל מסדר עולמי חדש...
רחל, אבל את מבינה שזה לא פיתרון, נכון? (לטמון את הראש בתוך החול). אי אמונה בעובדות לא תעזור לאנשים להינצל מסדר עולמי חדש...
אנונימי
גם להאמין לכל מה שהרב אמנון יצחק שליט"א אומר זה סוגשל טמינת ראש בחול.
שואל השאלה:
^ ממש לא. הרב אמנון יצחק לשיט"א מביא הוכחות ומציג אותם, רב מאוד אמין. אז למה לא להאמין למה שאתה רואה?
^ ממש לא. הרב אמנון יצחק לשיט"א מביא הוכחות ומציג אותם, רב מאוד אמין. אז למה לא להאמין למה שאתה רואה?
אנונימי
חח בסדר הוכחות
תפעיל את הראש לבד קצת אתה מאמין לכל מילה שיוצאת לו מהפה וזה גם לא טוב. לשלול דברים זה רע ולהאמין לכל בן אדם מבלי להפעיל את הראש זה אפילו גרוע יותר
תוצאה, אני לא מפחד, ואין לי כוח להתחיל להתווכח על שטויות כאלה.
לילה טוב
לילה טוב
באותו הנושא: