4 תשובות
תשאלי אולי את ההורים שלך אם הם מכירים מישהו שצריך דוגיסיטר
אם את גרה בבניין תבדקי עם השכנים
אני בת 13 ואני כבר שנה עושה בייביסיטר קצת אחרי שהייתי בת 12 וגם שאלתי משפחות בבניין
אני מאמינה שבהתחלה הם היו בסימן שאלה לגביי כי נחשבתי יחסית קטנה אבל אני הייתי עם שני ילדים אחד בן 5 ואחת שנה ככה ולקחתי אותם מהגן ושמרתי עליהם בבית ודיי מהר האמת הילדים אהבו אותי ואני מאוד אהבתי אותם וההורים ראו שאני אחראית והכל טוב ואני בחודשים האחרונים כמעט כל שבוע לפחות פעם אחת עם הילדים

לי משלמים בדרך כלל 20-30 שקל לשעה או יותר ואני אפילו לא מבקשת יותר כי זה באמת יותר ממספיק בשביל הגיל שלי. גם לי אישית לא היה נעים להגיד להם כמה אני רוצה, אמרתי להם להביא לי כמה שהם רוצים ןהם מביאים לי יפה מאוד

לגבי דןגיסטר יש לי כלבה בבניין שלפעמיים שאני מוציאה אותה 20 שקל כל טיול 10 דקות ככה שזה גם יפה ואל תבקשי עוד.

כשאת מבקשת הרבה יקחו אותך פחות אלא אם כן למשפחה אין בעיה ולהוציא המון כסף.

כשאני התחלתי שנה שעברה אמא שלי אמרה לי לקחת בין 10-15 ואז להעלות במחיר אבל ישירות נתנו לי יותר אז זאת לא הייתי לי בעיה..

אם את צריכה יותר טיפים או עזרה בואי לפרטי
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה ❤
שואל השאלה:
- הבת של פדיקסול -
ממש תודה אני בהחלט אפנה אלייך אם אני אצטרך עזרה ❤