9 תשובות
כן
תנסי עוד קצת,אולי תראי שכן ואת סתם משלה את עצמך כביכול. אם את רואה שלא אין סיבה למה לא להיפרד.
כן עדיף
תקחי עוד כמה זמן לראות, אם את בטוחה בזה אבל אז כן.
אנונימית
כן
משיכה זה דבר חשוב בזוגיות
משיכה זה דבר חשוב בזוגיות
לדעתי עוד לא,תנסי לראות מה מושך בה וממה נמשכת אצלה לפני שזה קרה,אולי כדאי לך לנסות לעשות דברים חדשים(לא מיניים בהכרח)שאולי יגרמו לך להימשך אליה שוב
לדעתי כן, משיכה זה דבר מאוד חשוב בזוגיות.
תספרי לה.
תספרי לה.
כן.. אתן יכולות להישאר חברות
כן, משיכה מינית היא חלק מאוד גדול וחשוב במערכת יחסים. אם היא לא קיימת בסוף שתיכן תסבלו מזה.
באותו הנושא: