5 תשובות
כע וזה מוזר
אנונימית
יש מצב שאנחנו בחיים לא נדע איך אנחנו נראים, אתה מבין את התסביך?
כי אומרים שהמראה מציגה צד הפוך, המצלמה מעוותת אותך בגלל כל מה שהיא מכילה וזה, ונותר לנו רק להסתמך על מי שרואה אותנו חיצונית.
שלרוב הם המשפחה שלנו שלצערנו הם לא הדבר הכי אובייקטיבי בעולם חח
אז מה נשאר לנו בעצם?
כי אומרים שהמראה מציגה צד הפוך, המצלמה מעוותת אותך בגלל כל מה שהיא מכילה וזה, ונותר לנו רק להסתמך על מי שרואה אותנו חיצונית.
שלרוב הם המשפחה שלנו שלצערנו הם לא הדבר הכי אובייקטיבי בעולם חח
אז מה נשאר לנו בעצם?
אנחנו אף פעם לא נדע איך אנחנו נראים באמת.
מראה הופכת דברים(לצורך הפשטה- אם תשים מחברת עם כיתוב מול המראה הכתב יהיה הפוך, וככה גם הפנים שלנו והגוף.
מראה הופכת דברים(לצורך הפשטה- אם תשים מחברת עם כיתוב מול המראה הכתב יהיה הפוך, וככה גם הפנים שלנו והגוף.
אני בכל פעם שאני מסתכלת על המראה-
אנונימית
זה מלחיץ כבר^
אנונימית
באותו הנושא: