4 תשובות
שואל השאלה:
אין בית מחרקחת קרוב כי אנחנו בחור בדרום ולאף אחד מאיתנו אין רישיון. אני לא אוהבת תה.. רק מים
אנונימית
לשתות דברים חמים או ללכת לבית מרקחת הכי קרוב ולקנות כדור
יש לך אופציה לשתות תה חם?אם כן תשתי
תנסי להשיג טיפות לאף אולי