11 תשובות
שואל השאלה:
כן, כמו באנגליה
אנונימי
שואל השאלה:
למה לא הוגן?
אנונימי
מה לא זה טיפשי

ולא ככה עובדת ממשלה דמוקרטית
שואל השאלה:
תסבירו.
אנונימי
כי אז אין דמוקרטיה ולא בטוח שהיצר מלוכה שתורו למלוך עכשיו מבין בכלל בפוליקטה או רוצה בטובת האזרחים
וזה יכול לגרום לקריסת הכלכלה ולעוני ומוות
שואל השאלה:
זה יחסוך כסף לבחירות, לא?
אנונימי
מה זה לא מה שקורה באנגליה
ויש ממשלה
אולי מלוכה?
לא כי זה לא הוגן
ממש לא כי אז לעם אין אפשרות לבחור את המנהיג לפי דעת הרוב. במיוחד בארץ כמו שלנו שיש הרבה פילוגים...
תחשבי לדוגמא שביבי היה נותן לבן שלו והוא לבן שלו...
ובאנגליה זה לא ככה המלוכה שם זה רק סמלי
כאילן מלוכה?
לא גם באנגליה הם לא באמת אלו ששולטים
גם שם יש נשיא בנפרד והכל
והסיבה היא כי מי שהכי מתאים לתפקיד צריך להיבחר באופן דמוקרטי ולא בגלל שהוא חלק ממשפחה
אם*
מלך כמו באנגליה יש לנו נשיא שגם הוא עושה מספיק טקסים צריך עוד טקסים? לגבי מלך שולט זה לא טוב ומספיק מה ששמואל הוכיח את העם לדוגמא אתה רוצה שיהיה דיקטטור? הוא גם יכול קים גונג און מי ערב שהוא יהיה מלך טוב, מלבד זאת גם אם הוא יהיה טוב מי אמר שבנו יהיה טוב