5 תשובות
פסט סימפל או פרוגרסיב לא ממש זוכרת
בעיקר דקדוק אם זכור לי נכון
רגיל דקדןק ןאוצר מילים
וואו לא זוכרת
אבל היה לי מלא בחנים
אבל היה לי מלא בחנים
ואי אני עולה לכיתה ט ותאמת שאני לא ממש זוכרת, בעיקרון זה כמו כיתה ז כזה רק שלומדים עוד זמנים
באותו הנושא: