5 תשובות
פסט סימפל או פרוגרסיב לא ממש זוכרת
בעיקר דקדוק אם זכור לי נכון
רגיל דקדןק ןאוצר מילים
וואו לא זוכרת
אבל היה לי מלא בחנים
ואי אני עולה לכיתה ט ותאמת שאני לא ממש זוכרת, בעיקרון זה כמו כיתה ז כזה רק שלומדים עוד זמנים