9 תשובות
צר לי לבאס אבל כן
מבאס ברמות אבל כן..
כן זה ממש עצוב ;( גם אני נראת מזעזע ואני לא מבינה איך אנשים מחבבים אותי
אל תבכה תאהב את עצמך איך שאתה!!
שואל השאלה:
כנראה שצריך להתחיל לחסוך לניתוחים..
כנראה שצריך להתחיל לחסוך לניתוחים..
אנונימי
ביטחון עצמי יצא/ה מהצ'אט
את נראת איך שאת במראה חחחחחח
וואו הגזמת^^^
פשוט תאהב את עצמך זה הכול:)
פשוט תאהב את עצמך זה הכול:)
עשיתי את זה פעם ונבהלתי
אבל זה בסדר את פשוט לא רגילה לראות את עצמך ככה אז זה נראה ממש מוזר
אבל זה בסדר את פשוט לא רגילה לראות את עצמך ככה אז זה נראה ממש מוזר
באותו הנושא: